کد خبر: ۹۶۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۸۴
جواد نکونام از تقابل با تراکتور طی زمان حضور در استقلال خاطره خوبی دارد.

عکس‌| خاطره خوش نکونام از تراکتور در آزادیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه : جواد نکونام از تقابل با تراکتور طی زمان حضور در استقلال خاطره خوبی دارد.

حفظ صدرنشینی لیگ برتر نیازمند کسب امتیازات لازم برابر تراکتور است. استقلالی ها در شرایطی پای به زمین مسابقه می گذارند که اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس می تواند به سود آنها تمام شود و آبی پوشان فاصله خود را با رقبا افزایش دهند.

جواد نکونام در شرایطی امروز تیمش را برابر تراکتور هدایت می کند که او سابقه گلزنی برابر این تیم را دارد. گلی که در پایان فصل به کار آبی ها آمد و استقلال موفق شد عنوان قهرمانی لیگ را در فصل 91 – 92 از آن خود کند.

در آن مسابقه، استقلال در استادیوم آزادی توانست با گل سرنوشت ساز نکونام از سد حریف خود عبور کند. پاس آن گل را مجتبی جباری به سرمربی فعلی آبی ها داد و تیم امیر قلعه نویی موفق شد سه امتیاز حساس آن بازی را از آن خود کند.

البته آن پیروزی برای استقلال سخت به دست آمد چرا که با اخراج آرش برهانی در دقیقه 40، آبی پوشان با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه دادند. پس از درگیری میان بازیکنان دو تیم، سعید مظفری زاده که امروز یکی از مدیران تیم تبریزی است، برهانی را با کارت قرمز از زمین بازی اخراج کرد.

1952374

1952375

1952376

1952377

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: